Cursuri Online Gratuite – Inregistrati-va pentru a participa
Analiza locatiei utilizeaza componenta de localizare a datelor de afaceri pentru a imbunatati intelegrea pietelor de consum, a clientilor si a proceselor de business. Organizatii din intreaga lume utilizeaza analize de locatie pentru a lua cele mai bune decizii si pentru a obtine un avantaj fata de competitori. Invatati cum sa aplicati aceaste analize in vanzari, finante, asigurari, marketing, imobiliare, sau in alte domenii.
Cursul Location Advantage este un curs gratuit cu instructor disponibil online (MOOC – Massive Open Online Couse) si va incepe in data de 04 noiembrie 2015. Durata cursului este de sase saptamani si necesita doua-trei ore de studiu pe saptamana. Sesiunile de curs saptamanale consta intr-o prezentare video de introducere sustinuta de gazda cursului, un curs-video de 10 minute sustinut de un angajat Esri, o demonstratie video, un exercitiu- studiu de caz, un test, un chestionar, sesiune de discutii precum si materiale suplimentare. Cursantii primesc acces gratuit pe toata durata cursului la platforma cloud Esri cloud pentru analiza locatiei. La sfarsitul cursului va fi acordat un certificat de participare.
What is the Location Advantage?
Aceasta lectie va va arata cum puteti utiliza analiza spatiala pentru a ajuta companiile sa-si optimizeze resursele, vizualizeze activele si sa-si eficientizeze fluxurile de lucru folosind informatii despre locatie.
Planificarea pietei este procesul de analiza a una sau mai multor piete pentru a determina modul in care o afacere poate concura intr-un mod optim pe aceste piete. Locatia joaca un rol-cheie in intelegerea si stabilirea prioritatilor pentru a dezvolta o astfel de strategie.
Acolo unde considerati ca afacerea dumneavostra va avea un impact major asupra cat de bine se comporta. Alegerea locatiei corecte ar putea face diferenta dintre succesul si esecul afacerii dumneavostra.
Marketingul este procesul de promovare, vanzare si distribuirea a unui produs sau serviciu. Aceasta lectie se va concentra pe segmentarea pietei, o metoda cheie pentru impartirea pietei tinta in subseturi de consumatori.
In aceasta lectie veti invata cum sa examinati lantul de aprovizionare in functie de locatia fluxului de informatii si de logistica pentru a obtine un avantaj competitiv si pentru a creste satisfactia clientilor.
Identificarea, evaluarea si prioritizarea riscurilor asociate cu resursele existente poate minimiza, monitoriza si determina probabilitatea unor evenimente viitoare pentru a maximiza realizarea de oportunitati.