Caracteristici

Share Smart 3D City Scenes

Partajati animatii 3D ale orasului

Animatiile create cu CityEngine pot fi publicate direct pe internet, pentru a partaja cu factorii de decizie sau cu publicul larg, modele 3D, rezultate ale analizelor, sau propuneri de deisgn.

Easy-To-Use Editing Tools

Unelte de editare usor de utilizat

Unelte de editare usor de utilizat pentru schitarea si adaugarea de texturi modelelor de cladiri 3D.

Facade Texturing

Texturarea fatadelor

Unelte intuitive si efective pentru crearea de texturi de fatada, de la nivelul solului, corectie in perspectiva si selectie diferentiata.

 
Instant Report Generation

Generarea de rapoarte instant

Pentru a compara si analiza propunerile de amenajare si de design, rapoarte personalizate pot fi generate, calculand automat cantitati precum densitatea cladirilor sau amprenta la sol.

Visualize 3D Zoning Rules

Vizualizarea in 3D a reglementarilor de zonificare

CityEngine va permit sa vizualizati, analizati si sa stocati reglementarile de zonificare in 3D.

Integrated with ArcGIS

Integrarea cu ArcGIS

CityEngine integreaza complet formatele Esri de stocare a datelor, File Geodatabase (inclusiv texturing multipatch) si shapefile. Utilizatorii pot importa/exporta orice format de date vectoriale geospatiale.

Redezvoltarea orasului Philadelphia

Scenariu de planificare urbana, reabilitarea fictiva a unui cartier din orasul Philadelphia

Metroul din Los Angeles

Reprezentarea schematica a retelei de metrou din Los Angeles

Orasul din desert

Un oras fictiv din Orientul Mijlociu

Aeroportul din Oestra/Volda Airport

Identificarea zonei de obstructie pentru aeroportul din Oestra/Volda.

Lista caracteristicilor

 
Caracteristici Advanced Basic
Interfata personalizata
Interfata grafica cu configuratii de afisare prestabilite, ferestre care pot fi aranjate intr-un mod personalizat si suport complet pentru drag-and-drop (tragere si plasare). Schemele predefinite pentru navigare permit configurarea usoara a modului de navigare al mouse-ului.
Instrumente parametrizate de proiectare urbana
CityEngine vine cu un set complet de instrumente ce permit proiectarea si editarea machetelor urbane cu strazi, blocuri si parcele. Amenajarile stradale, cum ar fi rondurile sau squar-urile pot fi controlate prin intermediul interfetelor parametrizate, oferind feedback vizual imediat.
City Wizard
CityEngine City Wizard reprezinta cea mai usoara modalitate de a genera un oras care tine cont de reglementari. Creati si generati orase din sabloane predefinite, cu doar cateva click-uri.
Modelare procedurala
Modelarea procedurala permite generarea si atribuirea de texturi 3D din date 2D referitoare la cladiri si strazi. Avand la baza un set de reguli, modelarea procedurala permite valorificarea propriilor texturi realizate in 3D, iar utilizarea stilurilor predefinite permite modificarea cu usurinta a setarilor, cu doar cateva click-uri.
Modelare 3D & instrumente de texturare ("Multipatch Editor")
Instrumente de editare usor de utilizat pentru schitarea rapida si texturarea cladirilor in 3D. Geometriile 3D rezultate pot fi salvate intr-un File Geodatabase.
Rule Editor (Node-based Visual Editing or Scripting)
Fisierele care stocheaza reguli (.cga) sunt create si modificate in Rule Editor. Editorul de scripturi contine caracteristici precum evidentierea sintaxei si optiuni de finalizare a comenzii. De asemenea, interfata vizuala node-based permite explorarea si editarea grafica a regulilor.
Modele de elevatie si harti
Modele de elevatie si harti de altitudine pot fi importate, editate sau exportate sub forma de retele de poligoane. Harti raster pot fi utilizate ca suport pentru selectii, sau pentru generarea de modele bazate pe reguli.
Integarea formatelor de baza 2D si 3D
Pentru integrarea cu aplicatii 3D/CAD, CityEngine permite lucrul cu formate bine cunoscute ca OBJ, 3DS si DXF, precum si VOB pentru Vue e-on software. Exportul datelor permite stocarea texturilor intr-un singur folder, pentru o utilizare usoara si partajarea cu alte instrumente.
Importul datelor OpenStreetMap
Retelele stradale si amprentele la sol ale elemenetelor dintr-un oras pot fi importate din OpenStreetMap in CityEngine. Acest lucru permite generarea rapida a zonelor urbane, pe baza strazilor existente sau a amprentelor la sol ale cladirilor.
Integrarea datelor in format Esri File Geodatabase si Shapefile
Importati date GIS in CityEngine, precum strazi, amprenta cladirilor si parcelele, in format Esri File Geodatabase (.gdb) sau Shapefile (.shp). Atributele obiectelor spatiale pot fi de asemenea importate si utilizate pentru a creea reguli procedurale.
Exportul web al animatiilor 3D pe ArcGIS Online (WebGL – Export)
Animatiile CityEngine pot fi publicate direct pe web pentru partajarea cu factorii de decizie sau cu publicul larg, a modelelor 3D, a rezultatelor analizelor, sau a propunerilor de design.
Generarea de rapoarte personalizate
Rapoarte personalizate pot fi generate pentru a analiza design-ul urban, si includ calculul unor indicatori urbani importanti precum GFA (Gross Floor Area), FAR (Floor Area Ratio), etc. Rapoartele sunt actualizate automat si instantaneu.
Libraria cu reprezentari 3D ale plantelor
Alegeti din 75 dintre cele mai frecvente tipuri de plante si arbori, si adaugati-le la orasele si peisajele 3D.
CityEngine SDK
CityEngine SDK va pemite sa incorporati crearea procedurala a geometriilor in alte aplicatii cum ar fi instrumentele de modelare 3D (de exmplu SketchUp, Maya), motoarele grafice (de exemplu Unity3D, Unreal Engine), motoarele de simulare (de exemplu CitiLabs, Vega prim), sau instrumentele si extensiile ArcGIS for Desktop personalizate.
Facade Wizard
Creati reguli pentru reprezentarea fatadelor in mod interactiv, dintr-o imagine sau dintr-un model de textura existent. Regulile de reprezentare a fatadelor generate astfel au dimensiuni ce pot fi ajustate, si prin urmare pot fi aplicate in design-ul altor cladiri. Aceste reguli pot fi modificate cu usurinta, prin adaugarea de modele de ferestre mai detaliate, precum si prin generarea de informatii sumarizate pentru rapoarte.
Integrarea datelor in format KML
Importul si exportul datelor in format Google Keyhole Markup Language (.kml/.kmz) permite schimbul de modele 3D geo-referentiate intre aplicatii precum ArcGIS sau Google Earth.
Integrare avansata pentru formatele 3D
Formatele standard Collada (1.4.1) si Autodesk FBX (2012.1; doar export) permit un transfer optim al datelor 3D. Printre caracteristici se numara materiale avansate, asset instancing, multiple setari UV, grupari sau codari binare. Continutul 3D poate fi de asmenea exportat in format Pixar RenderMan (.rib) si NVIDIA (.mi). Utilizatorul poate grupa texturile intr-un singur folder pentru o utilizare si partajare rapida a modelelor generate cu alte software-uri.
Interfata pentru scripturi Python
Automatizati comenzile repetitive cu ajutorul interfetei de programare Python. De exemplu, creati automat diferite niveluri de detaliere, importati instante Autodesk FBX, etc.
Export automatizat prin script
Permite automatizarea prin scripturi Python a proceselor complexe de export, precum completarea metadatelor si a altor informatii pentru fiecare cladire.
Navigare 3D cu mouse-ul
Experimentati o navigare naturala si intuitiva cu mouse-ul 3D. Navigati in toate cele trei dimensiuni simultan. Disponibil doar pentru sistemele de operare Windows si Mac.

Licentiere Advanced Basic
Single Use (Node-locked License)
O licenta CityEngine single use este activa pe un singur calculator. Nu este necesara o conexiune la retea, iar configurarea este rapida si usor de realizat.
Concurrent Use (Network License)
Licentele concurente sunt ideale pentru mediile de lucru cu mai multi utilizatori. Licentele nu depind de un anumit calculator, si pot fi obtinute la cerere (prin sistemul de licentiere FLEXnet). Pentru a putea rula CityEngine si in cazul in care nu dispuneti de o conexiune la retea, licentele concurente pot fi "imprumutate" prin bifarea temporara a uneia dintre licente.

Materiale de instruire & resurse Advanced Basic
Tutoriale video
Fie ca sunteti arhitect, urbanist, profesionist GIS, dezvoltator de jocuri, sau artist CG, o serie de tutoriale video va expun conceptele de baza ale CityEngine.
Tutoriale
Tutorialele CityEgine reprezinta un punct de plecare in invatarea CityEngine, ajutandu-va sa va dezvoltati rapid abilitatile necesare pentru o utilizare optima a capabilitatilor CityEngine. Lectiile contin si tutoriale video.
Exemple
CityEngine vine cu o serie de exemple inspirationale de orase si cladiri pentru a demonstra diferitele metode de creare a oraselor in 3D, prin intermediul modelelor parametrizate. Sunt incluse orase antice, contemporane si din viitor, la diferite nivele de detaliu.
Documentatie
CityEngine vine cu un sistem de Help extins, constand din: ghid de pornire rapida, manual tehnic cu descrieri detaliate, si o referinta a operatiunilor procedurale. Documentatia din Help este disponibila atat online cat si offline.

Inregistrati-va pentru versiunea de evaluare.

30 de zile - evaluare gratuita