Skip to Content

Prezentare generală


Căutam persoane dinamice, competitive și tenace, care pot lucra bine într-un mediu de echipă, să se alăture echipei noastre de vânzări. Ai abilități verbale remarcabile și ești dedicat învățării? În calitate de membru al echipei de vânzări joci un rol esențial în modelul de vânzări al Esri România și ești esențial pentru creșterea capacității noastre de a-i servi cu excelență pe utilizatori.

Aceasta este o poziție extrem de transparentă, colaborativă, care vizează lucrul prin campanii de vânzări folosind atât perspective existente cât și noi. Veți avea posibilitatea de a construi brand-ul companiei noastre și loialitatea clienților.

Căutăm persoane care sunt orientate spre client și jucători de echipă colaborativă care se bucură de identificarea și implementarea strategiilor care vor îmbunătăți radical provocările cu care se confruntă organizațiile.

Promovarea, vânzarea și sprijinirea platformei ArcGIS; extinderea pieței pentru Esri România; și oferirea de ajutor clienților noștri. Vă invităm să vă folosiți succesul dovedit în vânzări și management pentru a extinde tehnologia GIS.

Responsabilități


  • Prioritizarea eficace, monitorizarea și gestionarea potențialilor clienți.
  • 25- 50% din timp petrecut în teren pentru activitatea de vânzări.
  • Colaborarea îndeaproape cu directorul de vânzări.
  • Colaborarea cu personalul Esri România pentru a crea un plan de dezvoltare a oportunităților care oferă o direcție clară atât pentru software cât și servicii.
  • Participarea la procesul de dezvoltare a businessului și a strategiilor de vânzări care utilizează abordări directe și se bazează pe extinderea semnificativă a utilizării soluțiilor noastre.
  • Prospectarea, dezvoltarea și implementarea de strategii pentru organizații. Mențineți oportunitățile de creștere a business-ului atât pentru clienții noi cât și cei existenți. Participați la conferințe, workshop-uri, și seminarii.
  • Demonstrarea cunoștințelor din industrie și relevanța acestora pentru aplicarea GIS-ului. Identificați principalele persoane interesate și necesitățile de business pentru o organizație. Înțelegeți procesele de bugetare și achiziție a clienților.
  • Articulerea în mod clar a puterii și valorii platformei ArcGIS. Efectuarea în mod consecvent a actualizării cunostințelor și a dezvoltării profesionale pentru a anticipa nevoile clienților.
  • Executarea cu succes a proceselor de gestionare a activităților de vânzări pentru toate oportunitățile. Utilizați abilitățile de vânzare consultativă pentru a înțelege nevoile și provocările de business ale clienților.

 

Cerințe


  • Receptiv, prietenos, și grijuliu în comunicare; eficace în comunicarea ideilor și informațiilor, atât scris, cât și verbal
  • Abilitatea de a învăța rapid concepte și programe software noi, de a vă însuși cantități mari de informații și de a vă adapta la un mediu de lucru în schimbare
  • Excelați într-un mediu colaborativ - vă place să-i ajutați pe alții să aibă succes, îndeplinindu-vă în același timp propriile obiective
  • Capacitatea de a gestiona ciclul de vânzări, inclusiv prospectarea, propunerea, închiderea și dezvoltarea conturilor mari și complexe
  • Excelente abilități de comunicare și negociere
  • Maestru al limbii engleze (verbal și scris)
  • Abilitatea de a călători

 

Cerințe (plus valoare)


  • Cunoașterea oricăruia dintre următoarele sectoare: comercial, utilități, energie, administrație de stat și locală
  • Capacitatea dovedită de a stabili și menține relații pe termen lung cu directorii executivi și oficialii din mediul administrativ
  • Abilitatea de a prezenta cu încredere o varietate de subiecte din industria geospațială pentru publicul larg
  • Înțelegerea GIS-ului, a platformei ArcGIS
  • Cunoștințe generale de analiză spațială și modul în care aceasta este utilizată pentru rezolvarea problemelor
  • Cunoașterea ciclului anului fiscal, bugetare și achiziții

Întrebări despre interviu? Aici avem răspunsurile.

Despre Esri România


Esri Romania este membru al Grupului de Companii Worldwide Esri, promovând în România politica și produsele Esri. Suntem lideri pe piața de GIS din România de peste 25, având putere financiară și stabilitate.

Pasiunea noastră pentru îmbunătățirea calității vieții prin geografie se află în centrul a tot ceea ce facem. Tehnologia GIS a Esri inspiră și permite guvernelor, universităților și organizațiilor din țară și din întreaga lume să economisească bani, vieți și mediul înconjurător printr-o mai bună înțelegere a lumii noastre.

Creșterea gestionată cu atenție și datoria zero conferă companiei Esri, la nivel global, o stabilitate neobișnuită în lumea afacerilor volatile de astăzi. Deținută în mod privat, oferim beneficii excepționale, salarii competitive, oportunități de creștere personală și profesională și multe altele.

Esri România este un angajator cu șanse egale și toți candidații calificați vor primi aceeași atenție pentru angajare fără a ține cont de rasă, culoare, religie, sex, orientare sexuală, identitate de gen, origine națională, statut de handicap sau orice altă caracteristică protejată de lege.

Aplică acum la cariere@esri.ro

Prelucrarea datelor cu caracter personal


Esri România consideră confidențialitatea datelor și respectarea vieții private a individului aspecte foarte importante. Astfel, te asigurăm că datele tale sunt colectate și prelucrate exclusiv în conformitate cu Politica de Confidențialitate. Pentru mai multe informații cu privire la modul în care Esri România  prelucrează datele în contextul angajării, vă rugăm să consultați Politica de Confidențialitate.

Prin trimiterea CV-ului dumneavoastră, vă dați acordul de a vă prelucra datele cu caracter personal.