Programul Esri România pentru Absolvenți 2024

Ne bucurăm să putem oferi în fiecare an oportunități excelente pentru absolvenți în domeniul geospațial. Căutăm absolvenți străluciți, curioși și pasionați de dezvoltarea unei cariere alături de noi, așa că suntem bucuroși să luăm în considerare absolvenți de la specializări cu specific GIS. Veți avea acces la o pregătire excelentă pentru a vă ajuta să vă dezvoltați abilitățile.

Programul Esri Romania pentru Absolvenți

August 2024

Începând cu luna August 2024 veți dobândi experiență în departamentele cheie ale afacerii noastre, petrecând câteva luni în fiecare dintre acestea, inclusiv în suport tehnic, pre-vânzări și servicii profesionale.

Vei putea învăța mai multe despre produsele noastre și, în același timp, să faci "muncă adevărată", să vorbești cu clienții și să lucrezi în roluri și în proiecte care fac o diferență reală pentru succesul nostru. Aici vei avea mentorul tău personal care te va ghida și ajuta cu orice probleme.

În plus, vei avea ocazia să susții prezentări tehnice în cadrul Conferinței Utilizatorilor Esri România astfel încât să poți face cunoștință cu clienții noștri.

După finalizarea programului de 6 luni, direcția de creștere este către Centrul European Esri de Suport. Candidații care dau dovadă de mult potențial vor fi ofertați să rămână în zona de “core-business” a Esri România.

Ca Support Analyst în cadrul Centrului vei asista clienții Esri din Europa (și din întreaga lume) prin înțelegerea și rezolvarea problemelor tehnice ale acestora. Lucrând cu experți interni și externi pentru a rezolva probleme cu ArcGIS, veți dezvolta o gamă largă de competențe tehnice și veți deveni un expert în servicii pentru clienți.

Roluri către care poți avansa

  • Support Analyst Tier 2


    Unii analiști realizează ca le place acest rol și doresc să crească în el. Analiștii de Tier 2 preiau cazurile avansate care sunt escaladate de către analiștii de suport.
  • Support Group Lead


    Presupune supervizarea și gestionarea activităților zilnice ale unei echipe de analiști de suport, asigurând respectarea proceselor și realizarea indicatorilor de performanță. Este de asemenea, responsabil de monitorizarea calității, de evaluarea performanțelor analiștilor. Va participa la procesul de recrutare a noilor analiști, va oferi asistență tehnică și coaching.
  • Support Trainer


    Sunt responsabili de formarea competențelor tehnice și non-tehnice în vederea onboarding-ului, a actualizării competențelor și a îmbunătățirii competențelor analiștilor. Aceștia sunt la curent cu noile tehnologii, oferă instruirea analiștilor, localizează/ajustează materialele de formare, evaluează personalul și oferă feedback șefilor de grup.
  • Support Trainer Lead


    Este responsabil de coordonarea cerințelor de formare continuă pentru fiecare analist. Acesta va dezvolta planurile de formare individuală și de grup, aliniindu-le la programul de formare Esri. Va programa, coordona și monitoriza formarea, va gestiona matricea de competențe și va coordona dezvoltarea și gestionarea conținutului de formare internă.
  • Esri Developer


    Este responsabil pentru dezvoltarea de produse și soluții software de ultimă generație care să le permită clienților Esri România să rezolve probleme legate de tehnologia geospațială. De asemenea va proiecta, dezvolta și testa produse și soluții software utilizând o varietate de limbaje de programare și instrumente. Va participa la revizuiri de cod, teste unitare, pentru a se asigura că software-ul îndeplinește sau depășește standardele înalte de calitate ale Esri.
  • Esri GIS Analyst


    În timp ce vă veți dezvolta competențele, veți lucra la o varietate de proiecte pentru clienți, de la instalarea și configurarea ArcGIS, la crearea de aplicații web și efectuarea de analize geospațiale.
  • Expert GIS


    Chiar daca alegi sa nu continui in Esri România, vei dobândi multe cunoștințe care te vor ajuta în a-ți găsi un job la unul din sutele de clienți Esri din România sau la alte firme din domeniul geospațial.
Previous
Next

Cum aplici

Previous
Next

Ce căutam la un candidat

  • Abilitatea de a oferi servicii excelente clienților prin abilități de depanare și analitice.
  • Abilități de comunicare scrisă și verbală, cu o bună cunoaștere a limbii engleze.
  • Abilitatea de a comunica cu răbdare informații tehnice în mod clar și concis. Abilități excelente de lucru cu calculatorul.
  • Capacitatea de a învăța rapid concepte noi, de a reține cantități mari de informații și de a se adapta la un mediu de lucru în schimbare.
  • Capabilitatea de a lucra eficient cu echipa pentru a ajuta la atingerea obiectivelor propuse.
  • Pro activ și curios, mereu în căutare de modalități mai bune de lucru.
  • Abilități solide de stabilire a priorităților, inclusiv gestionarea eficientă a timpului și a volumului de muncă.
  • Diplomă de licență în GIS, geografie, știința mediului, informatică, sisteme informatice de management al tehnologiei informației sau alte domenii relevante, în funcție de nivelul postului (preferabil masterat).

De ce să ni te alături

Vei fi parte a unei companii de tehnologie geospațială, lider de piață, cu o situație financiară solidă. Astfel, în cadrul Programului pentru absolvenți vei putea învăța în timp ce experimentezi într-un mediu de lucru profesional.

Suntem o companie prietenoasă și solidară, care încurajează colaborarea și apreciază cu adevărat contribuțiile individuale ale fiecăruia. De asemenea, oferim:

  • Un salariu net de început de 2.500 RON;
  • Oportunități excelente de formare și dezvoltare;
  • Abonament MedLife și 7Card;
  • Bonuri de masă zilnice în valoare de 35 RON;
  • Acces la tot materialul de instruire Esri și suportul mentorilor.

Esri România este un angajator care oferă șanse egale - recunoaștem importanța și valoarea de a avea o forță de muncă diversă și beneficiile pe care acest lucru le poate aduce atât angajaților, cât și clienților noștri.

Întrebări frecvente

Programul Esri România pentru Absolvenți 2024

Primele 6 luni vor avea loc în sediul Esri Romănia din București Str. Washington 25. După cele 6 luni, te vei muta pentru o perioadă la Centrul European Esri de Suport care se află în clădirea A din Global Worth Campus (lângă metroul Pipera).

Nu este un timp standard stabilit. Cât de repede crești depinde foarte mult de cât de repede vei evolua tu. Sugestia noastră este de a petrece 1 - 2 ani pentru a te familiariza bine cu tehnologia noastră și cu interacțiunea cu clienții Esri, ceea ce te va pregăti pentru roluri precum cele din Professional Services.

Pentru primele 6 luni salariul este de fix. După aceea va avea loc o evaluare în urma căreia vom stabili noul salariu.

Pentru primele 6 luni vei avea un program normal 9:00 – 18:00 (cu o oră de pauza la prânz). În cadrul Centrului vei începe în tura de seara: 13:00 – 22:00 (cu o oră pauză). În tura de seară cazurile de suport sunt mult mai ușoare și iți vor permite să te obișnuiești și să crești. După o perioada de aproximativ 6 luni vei putea migra către programul normal de lucru.

În primele 6 luni se pot face excepții, dar pentru a ne asigura că profiți la maxim de această perioadă te încurajam să vii la birou pentru a fi aproape de colegi și mentori. În cadrul Centrului este necesar să fii fizic la birou. În Esri Professional Services este posibil work-from-home.

Programul va acomoda un maxim de 5 posturi.