Serviciul clienți pentru telecomunicații

A concentration map in dark gray with points shown as yellow bars rising from the map’s surface, beside a photo of a smiling person in a yellow turtleneck looking at a computer screen and wearing a headset

Adaptați-vă la nevoile clienților

Pentru organizațiile de telecomunicații din prezent, experiența clienților și fidelizarea acestora sunt la fel de importante ca viteza de descărcare. Tehnologia ArcGIS de la Esri contribuie semnificativ la îmbunătățirea relației cu clienții, prin identificarea punctelor vulnerabile, reducerea ratei de reziliere și optimizarea activităților operaționale și de mentenanță. Soluțiile ArcGIS susțin intervențiile rapide în situații de urgență, reduc timpul de indisponibilitate al rețelei și facilitează analiza sentimentului clienților în funcție de locație.

Optimizarea serviciilor oferite clienților în fiecare etapă a interacțiunii cu brandul

Comunicare și implicare

ArcGIS le permite furnizorilor de servicii de comunicații (CSP) să partajeze informații despre servicii, disponibilitatea acoperirii și estimările privind remedierea întreruperilor, prin hărți vizuale și ușor de utilizat. Astfel, clienții pot semnala rapid locațiile în care întâmpină probleme de serviciu sau lipsă de acoperire, iar echipele de management pot vizualiza mai eficient percepțiile și feedbackul clienților.

A graphic of a computer monitor displaying a map dashboard with a red and white state map, three pie charts, and two bar graphs

Asistență pentru clienți bazată pe locație

ArcGIS îmbunătățește experiența clienților prin soluții de asistență bazate pe locație. Puteți vizualiza ușor, pe hărți web interactive, disponibilitatea serviciilor, locațiile clienților în timp real și întreruperile din rețea, toate integrate cu sistemele de management al experienței clienților (CEM).

A graphic of a computer monitor displaying a map dashboard with a map in yellow and orange, a map legend, and a bar graph

Viziune 360 asupra clientului

Raportarea sentimentului clienților în funcție de locație și o vedere completă a acestora oferă echipelor de suport informații valoroase pentru a înțelege și satisface mai bine nevoile clienților. Îmbogățiți baza de date cu date demografice și informații geografice și folosiți GeoAI pentru a anticipa riscul de pierdere a clienților.

A graphic of a computer monitor displaying a map dashboard with a small white and red map and various statistics and data points in white on a gray background

Serviciul clienți pentru telecomunicații

Utilizați un GIS modern pentru strategiile de servicii pentru clienți.

Descărcați ebook-ul
An aerial photo of a suburban neighborhood filled with autumn trees in orange and yellow

STUDIU DE CAZ

Costuri reduse în fibră optică

Districtul Kitsap a economisit până la 10.000 USD per client comercial prin repararea rapidă a defectelor de fibră optică.

Citiți studiul de caz

Produse pentru serviciul clienți

Previous
Next

Contactați echipa de vânzări

Vă conectăm cu experți în vânzări

Contactează un reprezentant al echipei noastre de vânzări

021 233 90 86

9:00 AM–5:00 PM, de Luni până Vineri

Chat online

Start chat

Contactați echipa de vânzări

Primiți un răspuns prin e-mail

Conectați-vă cu echipa de telecomunicații Esri