Pentru organizațiile de telecomunicații din prezent, experiența clienților și fidelizarea acestora sunt la fel de importante ca viteza de descărcare. Tehnologia ArcGIS de la Esri contribuie semnificativ la îmbunătățirea relației cu clienții, prin identificarea punctelor vulnerabile, reducerea ratei de reziliere și optimizarea activităților operaționale și de mentenanță. Soluțiile ArcGIS susțin intervențiile rapide în situații de urgență, reduc timpul de indisponibilitate al rețelei și facilitează analiza sentimentului clienților în funcție de locație.
Optimizarea serviciilor oferite clienților în fiecare etapă a interacțiunii cu brandul
Comunicare și implicare
Asistență pentru clienți bazată pe locație
Viziune 360 asupra clientului
Comunicare și implicare
ArcGIS le permite furnizorilor de servicii de comunicații (CSP) să partajeze informații despre servicii, disponibilitatea acoperirii și estimările privind remedierea întreruperilor, prin hărți vizuale și ușor de utilizat. Astfel, clienții pot semnala rapid locațiile în care întâmpină probleme de serviciu sau lipsă de acoperire, iar echipele de management pot vizualiza mai eficient percepțiile și feedbackul clienților.
Asistență pentru clienți bazată pe locație
ArcGIS îmbunătățește experiența clienților prin soluții de asistență bazate pe locație. Puteți vizualiza ușor, pe hărți web interactive, disponibilitatea serviciilor, locațiile clienților în timp real și întreruperile din rețea, toate integrate cu sistemele de management al experienței clienților (CEM).
Viziune 360 asupra clientului
Raportarea sentimentului clienților în funcție de locație și o vedere completă a acestora oferă echipelor de suport informații valoroase pentru a înțelege și satisface mai bine nevoile clienților. Îmbogățiți baza de date cu date demografice și informații geografice și folosiți GeoAI pentru a anticipa riscul de pierdere a clienților.
Serviciul clienți pentru telecomunicații
Utilizați un GIS modern pentru strategiile de servicii pentru clienți.
Descărcați ebook-ul
STUDIU DE CAZ
Costuri reduse în fibră optică
Districtul Kitsap a economisit până la 10.000 USD per client comercial prin repararea rapidă a defectelor de fibră optică.
Citiți studiul de caz
BLOGUL ESRI
Plătiți-vă datoria tehnică
ArcGIS transformă modul de proiectare și gestionare a infrastructurii de rețea.
Citiți postarea de pe blog
POVESTE
Soluții ArcGIS pentru telecom
Soluțiile ArcGIS îmbunătățesc serviciile pentru clienți în domeniul telecomunicațiilor.
Citiți povestea
STUDIU DE CAZ
Aplicații mobile ArcGIS în timpul COVID-19
TDS a proiectat, dezvoltat și implementat aplicația sa de sondaje folosind tehnologia ArcGIS.
Citiți studiul de caz
STUDIU DE CAZ
Secretul din spatele Tunisie Telecom
Reduceți timpul pentru conectare și evaluarea serviciilor și creșteți satisfacția clienților cu ArcGIS.
Citiți studiul de caz
Produse pentru serviciul clienți
ArcGIS Insights
ArcGIS Insights este un software de analiză care îmbină analizele de locație cu fluxurile de lucru de știință deschisă a datelor și inteligență de afaceri.
Mai multe despre ArcGIS Insights
ArcGIS Dashboards
Folosiți ArcGIS Dashboards pentru a facilita luarea deciziilor, a vizualiza tendințe, a monitoriza starea în timp real și a informa comunitățile.
Mai multe despre ArcGIS Dashboards
Date de localizare Esri
Accesați un portofoliu global de date de locație, verificate pentru acuratețe de o echipă de experți în știința datelor, demografie și geografie.