Creșterea veniturilor începe cu înțelegerea cererii pieței și analiza vânzărilor. Apoi, asigurarea unei experiențe bune pentru clienți prin calificarea corectă a prospectului și livrarea serviciului. În final, păstrarea clienților și vânzarea de servicii suplimentare asigură venituri constante. Soluțiile ArcGIS de la Esri ajută furnizorii de servicii de comunicații să identifice rapid zonele cu potențial mare și oportunitățile de upsell, folosind date geospațiale și analize. Aplicațiile ArcGIS permit echipelor de vânzări să califice clienții de patru ori mai rapid.
Creșteți veniturile prin inteligența bazată pe locație și GIS
Acoperirea și cererea pieței
Dezvoltarea comunității și a personalului
Inteligență de afaceri
Acoperirea și cererea pieței
Înțelegerea cererii pieței permite companiilor telecom să ofere produsul sau serviciul potrivit clientului ideal, exact când are nevoie. Cu ajutorul analizelor geospațiale oferite de ArcGIS și a hărților detaliate, puteți îmbunătăți precizia previziunilor de piață și a veniturilor. De asemenea, ArcGIS sprijină campaniile de marketing direcționate geografic, folosind analize de locație și date demografice complexe pentru rezultate mai bune.
Dezvoltarea comunității și a echipei
Reducerea ratei de renunțare și vânzarea de produse suplimentare stimulează creșterea veniturilor. ArcGIS aduce informații despre locații din întreaga organizație către echipele de vânzări și marketing, ajutându-le să ia cele mai precise decizii. Creșteți implicarea clienților și îmbunătățiți experiența acestora cu ArcGIS. Furnizorii de servicii de comunicații (CSP) pot monitoriza geografic scorurile net promoter (NPS) și sentimentele clienților, precum și pot înțelege mai bine caracteristicile demografice ale acestora.
Inteligență de afaceri
Analizele de locație sprijină analiza vânzărilor în multiple moduri — de la analiza retailului și Customer 360, până la evaluarea calificării serviciilor. ArcGIS oferă sute de instrumente spațiale gata de utilizare pentru a analiza geografic datele clienților și a califica mai rapid clienții. De asemenea, ArcGIS pune la dispoziție aplicații de business intelligence pentru specialiștii în date, analiști și echipele de management.
Vânzări și marketing pentru telecomunicații
Aflați cum să valorificați ArcGIS pentru strategii de vânzări și marketing de succes.
Descărcați ebook-ul
DOCUMENT TEHNIC
Dezlănțuiți puterea analizelor bazate pe locație
Aflați cum folosesc companiile de telecomunicații GIS pentru a reduce costurile și a crește rentabilitatea investițiilor.
Descărcați documentul
Blogul Esri
Dubluri digitale folosite zi de zi
O hartă meteo este un exemplu perfect de dublură digitală– reflectă realitatea pentru a sprijini luarea deciziilor.
Citiți postarea de pe blog
STUDIU DE CAZ
Turkcell anticipează cererea clienților
Turkcell a reușit să identifice și să prioritizeze rapid extinderea rețelei cu ajutorul ArcGIS.
Citiți studiul de caz
BLOGUL ESRI
Alegeți-vă înțelept calea
Telecomurile pot înțelege mai bine mediul operațional înainte de a acționa, maximizând astfel utilizarea celui mai valoros atu – timpul.
Citiți postarea de pe blog
ARTICOL
Creșteți vânzările cu aplicații de servicii
Aplicațiile sprijină urmărirea vânzărilor în timp real, planificarea rutelor, oferirea rapidă de prețuri și identificarea oportunităților de piață.
Citiți articolul
Produse pentru vânzări și marketing
ArcGIS Business Analyst
Luați decizii mai inteligente pentru planificarea pieței, selecția locațiilor și segmentarea clienților, combinând datele cu analize bazate pe hărți.
Mai multe despre Business Analyst
ArcGIS for Power BI
Adăugați un nou nivel de profunzime analizei datelor în Power BI. ArcGIS for Power BI vă permite să cartografiați și să vizualizați datele într-un mod intuitiv.
Mai multe despre ArcGIS for Power BI
ArcGIS for Excel
Creați hărți în Microsoft Excel și dezvoltați puterea ArcGIS Online și ArcGIS Enterprise.