Skip to Content

Ce este inclus în suportul tehnic Esri România?

Suportul tehnic Esri România acoperă probleme pentru produsele și serviciile Esri, inclusiv:

  1. Asistență tehnică corespunzătoare etapei ciclului de viață al produsului, definită prin Acordul de mentenanță și suport.
  2. Instalarea, licențierea și configurarea software-ului Esri în medii care îndeplinesc cerințele sistemului software.
  3. Utilizarea și conceptele funcționalităților și fluxurilor de lucru documentate.
  4. Depanarea eșecurilor, erorilor, problemelor de performanță, blocărilor sau comportamentului neașteptat.
  5. Oferirea de mostre documentate și fragmente de cod pentru a sprijini personalizarea și dezvoltarea.

 

Ce nu este inclus în suportul tehnic Esri România?

  1. Rezolvarea de bug-uri pentru componente software, aplicații, cod sau modele personalizate.
  2. Personalizarea soluțiilor, șabloanelor sau instrumentelor; inclusiv funcționalități software nesuportate. Vă rugăm să contactați serviciile de consultanță Esri România pentru asistență în acest domeniu.
  3. Proiectarea de fluxuri de lucru, procesarea datelor, proiectarea datelor sau instruire software. Vă rugăm să explorați resursele de formare și să contactați serviciile de consultanță Esri România pentru asistență în aceste domenii.
  4. Probleme specifice hardware-ului, software-ului, tehnologiei sau periferice ale terților, care nu sunt oferite de Esri.
  5. Întrebări legate de stabilirea prețurilor produselor sau a contractelor. Vă rugăm să contactați departamentul de vânzări Esri România pentru mai multe informații despre produse.
  6. Consultare despre arhitectură, administrare, configurare, ajustarea performanței sau securitatea sistemului sau a bazei de date. Vă rugăm să contactați serviciile de consultanță Esri România pentru asistență în aceste domenii.

 

Aveți întrebări legate de suport tehnic?

Trimiteți un email la sales@esri.ro

Începeți mesajul