Găsiți răspunsuri și soluții oferite de experții ArcGIS
Servicii de suport tehnic pentru produsele Esri
Întâmpinați o problemă cu un produs Esri pe care nu o puteți rezolva?
Contactați-ne și vom face tot ce putem pentru a rezolva această problemă. Rezolvarea cazurilor de suport tehnic se poate face prin mail, telefon și online.
Ce este inclus în suportul tehnic Esri România?
Suportul tehnic Esri România acoperă probleme pentru produsele și serviciile Esri, inclusiv:
Instalarea, licențierea și configurarea software-ului Esri în medii care îndeplinesc cerințele sistemului software.
Utilizarea și conceptele funcționalităților și fluxurilor de lucru documentate.
Depanarea eșecurilor, erorilor, problemelor de performanță, blocărilor sau comportamentului neașteptat.
Oferirea de mostre documentate și fragmente de cod pentru a sprijini personalizarea și dezvoltarea.
Ce nu este inclus în suportul tehnic Esri România?
Suportul tehnic Esri România nu include:
Rezolvarea de bug-uri pentru componente software, aplicații, cod sau modele personalizate.
Personalizarea soluțiilor, șabloanelor sau instrumentelor; inclusiv funcționalități software nesuportate. Vă rugăm să contactați serviciile de consultanță Esri România pentru asistență în acest domeniu.
Proiectarea de fluxuri de lucru, procesarea datelor, proiectarea datelor sau instruire software. Vă rugăm să explorați resursele de formare și să contactați serviciile de consultanță Esri România pentru asistență în aceste domenii.
Probleme specifice hardware-ului, software-ului, tehnologiei sau periferice ale terților, care nu sunt oferite de Esri.
Întrebări legate de stabilirea prețurilor produselor sau a contractelor. Vă rugăm să contactați departamentul de vânzări Esri România pentru mai multe informații despre produse.
Consultare despre arhitectură, administrare, configurare, ajustarea performanței sau securitatea sistemului sau a bazei de date. Vă rugăm să contactați serviciile de consultanță Esri România pentru asistență în aceste domenii.
Solicitați un caz de suport tehnic prin MyEsri
Întâmpinați o problemă cu un produs Esri pe care nu o puteți rezolva? Experții noștri vă pot sprijini.
Creați un caz
Mai multe resurse
Articole tehnice
Vizualizați ultimele articole tehnice validate de experții Esri. Acestea fac referire la bug-uri, îmbunătățiri, erori și probleme, proceduri, informații privind funcționalitățile unei soluții sau ale unui produs și altele.
Comunitatea Esri
Explorați postările din comunitatea de utilizatori Esri, unde se pot căuta soluții, se pot partaja idei și se poate colabora pentru a rezolva probleme,
Esri Support App
Obțineți actualizări privind cazurile dumneavoastră active de suport tehnic și rămâneți la curent cu noile articole de suport, articole tehnice, actualizări ale produselor și videoclipuri.
Produsele Esri
Urmăriți lista de produse Esri pentru care se oferă suport. Aceasta cuprinde ArcGIS Online, ArcGIS Enterprise, ArcGIS Pro și Extensiile aferente acestora, ArcGIS Platform, Aplicațiile, ArcGIS Desktop, Date sau Soluții.