Programul de Mentenanță Esri

Accesați beneficiile
Interconnected people/icons image—communicate idea of community/group without showing people together physically

Reînoiți mentenanța acum

Reînnoiți acum
Contactați-ne

Cele mai importante companii din lume, organizații guvernamentale și non-guvernamentale (ONG-uri) deopotrivă se bazează pe tehnologia Esri pentru a analiza date și pentru a obține perspectivă în luarea deciziilor critice. Programul de mentenanță Esri vă permite să rămâneți la curent cu cele mai recente inovații geospațiale, cu acces la asistență și suport tehnic, instruire nelimitată, resurse ale comunității și multe altele.

Obțineți maximul din investiția în GIS

Beneficii incluse pentru utilizatorii activi

Clienții care mențin mentenanța activă se bucură de următoarele beneficii.

Previous
Next

Achiziționați sau reînnoiți mentenanța

Fiecare licență perpetuă vine cu 12 luni de mentenanță gratuită. Ulterior, utilizatorii reînnoiesc mentenanța pentru a continua să acceseze beneficiile de mentenanță. Dacă mentenanța a expirat deja, aceasta poate fi reactivată contactând direct serviciul pentru clienți Esri România.

Către My Esri

Utilizatorii de succes dețin mentenanță

Capabilitățile disponibile prin activarea mentenanței vă pot ajuta să rezolvați probleme complexe, să îmbunătățiți procesele și să creați afaceri care să conducă la schimbare. Vedeți cum unii dintre colegii dumneavoastră. lideri în industrie își folosesc beneficiile mentenanței pentru a le amplifica impactul.

Studiu de Caz

Orașul Johns Creek | Guvernare

Cu acces la cele mai recente capacități GIS, orașul Johns Creek demonstrează că până și comunitățile mici pot folosi aceste instrumente.

Întrebări frecvente

Programul de Mentenanță Esri include șase beneficii cheie menite să sporească productivitatea utilizatorilor și să vă ajute să profitați la maxim de produsele dumneavoastră:

  • Cele mai recente actualizări de software și securitate —Actualizările oferă cele mai recente inovații geospațiale cu noi funcționalități care economisesc timp și îmbunătățesc fluxurile de lucru. În plus, actualizările asigură că produsele dumneavoastră rămân în etapele de Disponibilitate Generală și Asistență Extinsă ale ciclului de viață al produsului. Doar software-ul din aceste etape primește corecții de securitate pentru a vă păstra datele protejate.
  • Suport tehnic—Acces garantat la echipa de asistență Esri România — disponibilă în zilele lucrătoare de la 9:00 la 17:30 — vor ajuta echipa să depășească provocările și să atingă obiectivele mai rapid. Asistența din partea analiștilor noștri experți poate economisi timpul personalului dumneavoastră și banii organizației dumneavoastră și poate accelera ritmul în care ArcGIS vă sprijină misiunea.
  • Evenimente și resurse—Accesul la Conferința Anuală a Utilizatorilor Esri în România este gratuit. Profitați de forumurile comunității Esri și de instrumentele de colaborare bazate pe cloud pentru a interacționa oricând cu colegii dumneavoastră din întreaga lume.
  • Acces nelimitat la platforma Esri e-Learning—Resursele de instruire online la cerere se asigură că personalul dumneavoastră este complet echipat pentru a utiliza cele mai recente capacități în munca lor. Utilizatorii care sunt la zi cu mentenanța au acces nelimitat la colecția noastră digitală de cursuri web, seminarii, videoclipuri și multe altele.
  • Testarea compatibilității—Echipa noastră testează și certifică fiecare produs și actualizare de produs pentru compatibilitatea cu sistemele de operare actuale Windows și Linux și versiunile bazei de date. Testarea de compatibilitate asigură că echipa dvs. are acces fără probleme la instrumentele, datele și proiectele lor GIS, rămânând la curent cu actualizările critice ale sistemului.
  • Servicii Cloud—Mentenanța oferă acces la peste 1 TB de date organizate pentru analiză și utilizare, găzduite de Esri, astfel încât organizația dvs. să poată economisi bani din taxele de stocare a datelor. De asemenea, puteți explora și utiliza date deschise suplimentare partajate de milioane de organizații din întreaga lume. Aceste servicii și altele sunt disponibile pentru utilizatorii ArcGIS Desktop prin abonamentul ArcGIS Online inclus al programului de mentenanță. Administratorii ArcGIS Enterprise pot, de asemenea, să permită accesul utilizatorilor lor prin valorificarea abonamentului ArcGIS Online și a creditelor de servicii incluse în pachetul unui utilizator ArcGIS Desktop.

Mentenanța poate fi actualizată contactând echipa Esri România. Datele de contact pot fi accesate pe pagina de contact.

Dacă alegeți să întrerupeți mentenanța, toate taxele de la data întreruperii vor fi datorate și plătibile dacă decideți să vă reactivați mentenanța la o dată ulterioară. Dacă nu puteți plăti taxele asociate, luați în considerare achiziționarea unei noi licențe prin metodele noastre de abonare. Abonamentele ArcGIS sunt planuri convenabile, flexibile, care pot fi pornite oricând aveți nevoie.

Da, dar cu limitări. Software-ul dvs. perpetuu va continua să funcționeze și veți avea în continuare acces la instrumentele dvs. de analiză. Cu toate acestea, veți pierde funcționalitatea în ceea ce privește beneficiile descrise mai sus. Ați putea ajunge să lucrați cu software învechit, să vă puneți în pericol securitatea platformei și să vă limitați oportunitățile de e-Learning. De asemenea, veți pierde accesul la abonamentul ArcGIS Online sau la dreptul de utilizare a desktopului ArcGIS Enterprise, care include peste 1 TB de conținut găzduit de la Esri. În plus, este posibil ca personalul dumneavoastră să fie nevoit să obțină seturi de date alternative și să fie nevoit să descarce, să stocheze și să găzduiască ei înșiși datele, creând costuri suplimentare pentru organizația dumneavoastră și reducând productivitatea.

Persoana care a achiziționat licența originală ar fi trebuit să primească o invitație prin e-mail pentru a finaliza această acțiune. Dacă nu sunteți sigur cine este această persoană sau dacă a finalizat această acțiune, vă rugăm să sunați echipa noastră de servicii pentru clienți. Am fi bucuroși să retrimitem invitația prin e-mail persoanei de contact principale pentru mentenanță. De asemenea, vă putem conecta cu persoana de contact pentru mentenanță, pentru organizația dvs. Configurarea de bază pentru un cont organizațional ArcGIS Online durează doar aproximativ 30 de minute pentru a fi completă, astfel încât veți fi gata de lucru în cel mai scurt timp.

Da! Beneficiile e-Learning și cele de suport sunt disponibile numai prin mentenanță. Următorul pas este să vă asigurați că sunteți pe drumul cel bun pentru reînnoire, astfel încât să nu pierdeți niciodată aceste beneficii. Puteți verifica dacă expiră termenul de mentenanță  și îl puteți reînnoi atunci când este necesar prin My Esri.

Da. Toate licențele și abonamentele la termen includ aceleași beneficii enumerate mai sus. Similar cu mentenanța, aceste beneficii sunt accesibile atâta timp cât termenul sau abonamentul este activ. Dacă termenul sau abonamentul dvs. nu este reînnoit și se încheie, accesul dvs. la beneficii și software se va încheia.

My Esri este site-ul de asistență pentru clienți, unde puteți accesa direct detalii despre contul dumneavoastră. Aceasta include istoricul tranzacțiilor, starea mentenanței și capacitatea de a vă reînnoi mentenanța.

În plus, puteți vizualiza drepturile organizaționale, cum ar fi tichetele pentru evenimente Esri User Conference, descărcările de software și fișierele de licență.

Tot aici puteți să gestionați permisiunile de instruire, să vizualizați istoricul finalizării cursurilor, să creați și să accesați cazuri de suport tehnic și să revizuiți detaliile programului Esri Enterprise Advantage, dacă este cazul.

Consultați această postare excelentă pentru detalii.